Caricatore di pistola ChaoJi CHAdeMO 3.0 Plug 400A 500A DC Connettore di carica rapida ChaoJi
A nova cunnessione di carica CHAdeMO è CEC revelata
I primi imaghjini sò stati liberati di u novu plug di carica standard sviluppatu cumuna da u Cunsigliu di l'Elettricità Chine (CEC) è l'Associazione CHAdeMO.U novu standard di carica ChaoJi duveria attivà outputs finu à 900 kW.
U prototipu di u novu plug di carica hè statu prisentatu à l'assemblea generale di l'Associazione CHAdeMO.U novu standard di carica deve esse liberatu in 2020 è porta u titulu di travagliu ChaoJi.A cunnessione hè pensata per 900 ampere è 1000 volts per attivà a capacità di carica necessaria.
Funziona sottu u protocolu di cumunicazione CHAdeMO,CHAdeMO 3.0hè a prima publicazione di u standard di ricarica ultra-high-power di prossima generazione, sviluppata da u Cunsigliu di l'Electricità Chine (CEC) è l'Associazione CHAdeMO cù u nome di travagliu "ChaoJi".A versione cinese, operante sottu u protocolu di cumunicazione GB / T, hè ancu prevista per esse liberata l'annu prossimu.
Quest'ultima versione di u protocolu CHAdeMO permette a carica DC cù una putenza di più di 500kW (corrente massima 600A), assicurendu chì u connettore sia ligeru è compactu cù un cable di diametru più chjucu, grazia à a tecnulugia di rinfrescante liquidu è à a rimozione di bloccu. mecanismu da u connettore à u latu di u veiculu.Cumpatibilità retrocede di uCHAdeMO 3.0-I veiculi conformi cù i normi di carica rapida DC esistenti (CHAdeMO, GB/T, è possibbilmente CCS) sò assicurati;in altri palori, i caricatori CHAdeMO d'oghje ponu alimentate l'energia sia à l'EV attuale sia à i futuri EV via un adattatore o cun un caricatore multi-standard.
Iniziatu cum'è un prughjettu bilaterale, ChaoJi s'hè sviluppatu in un foru di cullaburazione internaziunale, mobilizendu a cumpetenza è l'esperienza di u mercatu di i principali attori da l'Europa, l'Asia, l'America di u Nordu è l'Oceania.L'India hè prevista per unisce à a squadra à pocu pressu, è i guverni è l'imprese formanu a Corea di u Sudu è i paesi di l'Asia Sudueste anu ancu manifestatu i so forti interessi.
U Giappone è a Cina anu accunsentutu à cuntinuà à travaglià inseme nantu à u sviluppu tecnicu è à prumove sta tecnulugia di carica di a prossima generazione per mezu di più manifestazioni tecniche di dimostrazione è l'implementazione di prova di i novi caricatori.
I requisiti di prova per a specificazione CHAdeMO 3.0 sò previsti per esse emessi in un annu.I primi ChaoJi EV seranu prubabilmente veiculi cummirciali è previsti per esse lanciati in u mercatu à u principiu di u 2021, seguitu da altri tipi di veiculi cumpresi EV di passageri.