CCS (Combined Charging System) unu di parechji standard di ricarica in cuncurrenza (è cumunicazione di veiculi) per a carica rapida DC.(A carica rapida DC hè ancu chjamata carica di Modu 4 - vede FAQ nantu à i Modi di carica).
I cuncurrenti à CCS per a carica DC sò CHAdeMO, Tesla (dui tipi: Stati Uniti / Giappone è u restu di u mondu) è u sistema cinese GB / T.(Vede a tavula 1 sottu).
I cuncurrenti di CHAdeMO per a carica DC sò CCS1 & 2 (Sistema di carica cumminata), Tesla (dui tipi: US / Giappone è u restu di u mondu) è u sistema cinese GB / T.
CHAdeMO sta per CHArge de MODe, è hè statu sviluppatu in u 2010 da una cullaburazione di i produttori di EV giapponesi.
CHAdeMO hè attualmente capaci di furnisce finu à 62,5 kW (500 V DC à un massimu di 125 A), cù piani per aumentà questu à 400 kW.Tuttavia, tutti i caricatori CHAdeMO installati sò 50kW o menu à u mumentu di a scrittura.
Per i primi EV cum'è a Nissan Leaf è Mitsubishi iMiEV, una carica completa cù a carica CHAdeMO DC puderia esse ottenuta in menu di 30 minuti.
Tuttavia, per a cultura attuale di EVs cù batterie assai più grande, una tarifa massima di carica di 50 kW ùn hè più adatta per ottene una vera "carica rapida".(U sistema di supercharger Tesla hè capaci di carricà à più di duie volte sta tarifa à 120kW, è u sistema CCS DC hè avà capaci di finu à sette volte a velocità attuale di 50kW di carica CHAdeMO).
Hè ancu per quessa chì u sistema CCS permette un plug assai più chjucu chì i più vechji socket CHAdeMO è AC separati - CHAdeMO usa un sistema di cumunicazione completamente diversu à a carica di Type 1 o 2 AC - in realtà usa assai più pin per fà a stessa cosa - da quì a grande dimensione di a cumminazione CHAdeMO plug/socket più a necessità di una presa AC separata.
Hè da nutà chì per inizià è cuntrullà a carica, CHAdeMO usa u sistema di cumunicazione CAN.Questu hè u standard cumuni di cumunicazione di u veiculu, facendu cusì potenzialmente cumpatibile cù u standard cinese GB / T DC (cù l'associu CHAdeMO hè attualmente in discussioni per pruduce un standard cumuni) ma incompatibile cù i sistemi di carica CCS senza adattatori speciali chì ùn sò micca. prontu disponibile.
Tabella 1: Paragone di i principali sockets di carica AC è DC (escludendu Tesla) Aghju capitu chì un plug CCS2 ùn si mette micca in u socket in u mo Renault ZOE perchè ùn ci hè micca spaziu per a parte DC di u plug.Puderia esse usà u cable Type 2 chì vene cù a vittura per cunnette a parte AC di u plug CCS2 à u socket Type2 di Zoe, o ci hè una altra incompatibilità chì impedisce stu travagliu?
L'altri 4 sò simpricimenti micca cunnessi quandu a carica DC (Vede a Pic 3).In cunseguenza, quandu a carica DC ùn ci hè micca AC dispunibule per a vittura via u plug.
Dunque, un caricatore CCS2 DC hè inutile per un veiculu elettricu solu AC. In a carica CCS, i connettori AC utilizanu u stessu sistema per "parlà" à a vittura è u charger2 chì hè utilizatu per e cumunicazioni di carica DC. Un signalu di cumunicazione (via u pin 'PP') dice à l'EVSE chì un EV hè cunnessu. Un secondu signale di cumunicazione (via u pin 'CP') dice à a vittura esattamente ciò chì l'EVSE pò furnisce.
Comu regula, per i EVSE AC, a tarifa di carica per una fase hè 3.6 o 7.2kW, o trifase à 11 o 22kW - ma parechje altre opzioni sò pussibuli sicondu i paràmetri EVSE.
Cum'è mostra in a Pic 3, questu significa chì per a carica DC, u fabricatore hà solu bisognu di aghjunghje è cunnette dui pin più per DC sottu à u socket d'ingressu Type 2 - creendu cusì u socket CCS2 - è parlà à a vittura è EVSE via i stessi pin cum'è prima.(A menu chì ùn site Tesla - ma hè una storia più longa cuntata in altrò.
Tempu di post: May-02-2021