head_banner

Modi di carica EV per a carica di vittura elettrica

Modi di carica EV per a carica di vittura elettrica

Oghji oghji ci sò di più in più veìculi elettrici nantu à e nostre strade.Tuttavia, intornu à u mondu di l'electricità ci hè un velu di misteru per via di tecniche chì l'utilizatori di prima volta anu da affruntà.Hè per quessa chì avemu decisu di clarificà unu di l'aspetti principali di u mondu elettricu: i modi di carica EV.U standard di riferimentu hè IEC 61851-1 è definisce 4 modi di carica.Li videremu in dettagliu, circannu di risolviri l'ingrossu intornu à elli.

Modu 1

Hè custituitu in a cunnessione diretta di u veiculu elettricu à e prese di corrente normale senza sistemi di sicurezza speciale.
Tipicamente, u modu 1 hè adupratu per carricà e biciclette elettriche è scooters.Stu modu di carica hè pruibitu in i spazii publichi in Italia è hè ancu sottumessu à restrizioni in Svizzera, Danimarca, Norvegia, Francia è Germania.
Inoltre, ùn hè micca permessu in i Stati Uniti, Israele è Inghilterra.

I valori nominali per a corrente è a tensione ùn deve micca più di 16 A è 250 V in monofase mentre 16 A è 480 V in trifase.

Modu 2

modo 2 ricarica auto elettrica dazetechnology modi di ricarica auto elettriche

A cuntrariu di u modu 1, stu modu richiede a prisenza di un sistema di sicurezza specificu trà u puntu di cunnessione à a reta elettrica è a vittura in carica.U sistema hè piazzatu nantu à u cable di carica è hè chjamatu Box Control.Tipicamente installatu nantu à i caricatori portatili per i veiculi elettrici.U Modu 2 pò esse usatu cù i sockets domestici è industriali.

Stu modu in Italia hè permessu (cum'è Modu 1) solu per a carica privata mentre hè pruibita in spazii publichi.Hè ancu sottumessu à diverse restrizioni in i Stati Uniti, Canada, Svizzera, Danimarca, Francia, Norvegia.
I valori nominali per a corrente è a tensione ùn deve micca più di 32 A è 250 V in monofase mentre 32 A è 480 V in trifase.

Modu 3

Stu modu richiede chì u veiculu hè carricu per mezu di un sistema di alimentazione cunnessu permanentemente à a reta elettrica.A Control Box hè integrata direttamente in u puntu di carica dedicatu.
Questu hè u modu di wallboxes, punti di ricarica cummerciale è tutti i sistemi di carica automatica in corrente alternata.In Italia, hè u solu modu permessu di carricà a vittura in i spazii publichi in corrente alternata.
E stazioni di ricarica chì operanu in modu 3 generalmente permettenu di carricà finu à 32 A è 250 V in monofase mentre finu à 32 A è 480 V in trifase, ancu s'ellu a legislazione ùn stabilisce micca limiti.
Esempii di carica in modu 3 sò dui sistemi di carica sviluppati.Ancu s'ellu u primu hè manuale è u sicondu automaticu, tutti dui sò pensati per operare in modu 3.

Modu 4

Hè l'unicu modu di carica chì furnisce corrente diretta.Stu modu di carica richiede un convertitore di corrente esterno à u veiculu à quale cunnette u vostru cable di carica.Di solitu a stazione di carica hè assai più voluminosa chè una simplice, questu hè duvuta à a prisenza di u cunvertitore chì trasforma u currente da AC in DC prima di passà per u cable di carica versu a vittura elettrica.

Per questu modu ci sò dui standard, unu giapponese è un europeu chjamatu rispettivamente CHAdeMO è CCS Combo.E stazioni di carica chì caricanu in modu 4 permettenu di carricà finu à 200A è 400V ancu s'ellu a legislazione ùn specifica micca un limitu massimu.

Ancu s'ellu ci sò 4 modi di carica regulati, ci sò ancu assai passi da fà in favore di a mobilità elettrica.U veiculu elettricu oghje pò esse cunsideratu cum'è un dispositivu elettricu è cum'è un veiculu simplice.Questa dualità rende a standardizazione in a mobilità elettrica ancu più complicata è difficiule.Hè per quessa chì u CEI (Comitatu Elettrotecnicu Italianu) hà furmatu in u 2010 un Cumitatu Tecnicu CT 312 "cumpunenti è sistemi elettrici è elettronichi per veiculi elettrici è/o ibridi per a trazione elettrica stradale" in u 2010. Un sforzu hè dunque necessariu da tutti i principali organi di standardizazione. per stabilisce normi cumpleti chì clarificanu e caratteristiche è l'aspetti tecnichi di i veiculi elettrici.
Hè facilitu di suppone chì a mobilità elettrica hà tutte e credenziali per pudè cambià u paradigma di u trasportu privatu è publicu, hè difficiule di stabilisce quantu tempu duverà.


Tempu di posta: 28-Jan-2021
  • Seguici:
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • instagram

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi