head_banner

Eccu i vitture elettriche più vendute in Cina finu à questu annu

A Tesla di Elon Musk hà vindutu più di 200 000 vitture elettriche in Cina durante i primi trè trimestri di l'annu, i dati di l'Associazione di Vettura di Passeggeri Chine anu dimustratu u mercuri.
Mensualmente, a vittura elettrica più venduta in Cina in settembre era u budget Hongguang Mini, un veiculu minuscule sviluppatu da a joint venture di General Motors cù Wuling Motors è SAIC Motor statale.
A vendita di veiculi d'energia nova in Cina hè cresciuta in mezzu di u sustegnu di Pechino à l'industria, mentre chì e vendite di vitture di passageru in generale sò calate per un quartu mese consecutivu in settembre.

BEIJING - Tesla hà pigliatu dui di i primi trè posti per i mudelli di vitture elettriche più venduti in Cina, i dati di l'industria per i primi trè trimestri di l'annu dimustranu.

Hè assai davanti à i rivali di start-up cum'è Xpeng è Nio, secondu e dati publicati da l'Associazione di Vettura di Passeggeri Chine u marcuri.

Eccu a lista di l'associazione di i 15 veiculi d'energia nova più venduti in Cina per i primi trè trimestri di u 2021:
1. Hongguang Mini (SAIC-GM-Wuling)
2. Model 3 (Tesla)
3. Model Y (Tesla)
4. Han (BYD)
5. Qin Plus DM-i (BYD)
6. Li One (Li Auto)
7. BenBen EV (Changan)
8. Aion S (spin-off GAC Motor)
9. eQ (Chery)
10. Ora Black Cat (Great Wall Motor)
11. P7 (Xpeng)
12. Canzone DM (BYD)
13. Nezha V (Hozon Auto)
14. Intelligente (SAIC Roewe)
15. Qin Plus EV (BYD)

U fabricatore di Elon Musk hà vindutu più di 200.000 vitture elettriche in Cina durante questi trè quarti - 92.933 Model Ys è 111.751 Model 3s, secondu l'associazione di vitture di passageru.

A Cina hà cuntatu circa un quintu di i rivenuti di Tesla l'annu passatu.U fabricatore di l'automobile basatu in i Stati Uniti hà cuminciatu à furnisce u so secondu veiculu fattu in Cina, u Model Y, à principiu di questu annu.A cumpagnia hà ancu lanciatu una versione più economica di a vittura in lugliu.

L'azzioni di Tesla sò in crescita di quasi 15% finu à questu annu, mentre chì l'azzioni di Nio, listate in i Stati Uniti, sò calate più di 25% è Xpeng hà persu quasi 7% in quellu tempu.

Ogni mese, i dati dimustranu chì a vittura elettrica più venduta in Cina in settembre restava u budget Hongguang Mini - un veiculu minuscule sviluppatu da a joint venture di General Motors cù Wuling Motors è SAIC Motor statale.

U Model Y di Tesla era a seconda vittura elettrica più venduta in Cina in settembre, seguita da l'anziana Tesla Model 3, i dati di l'associazione di vitture di passageru anu dimustratu.

A vendita di veiculi d'energia nova - una categuria chì include ibridi è vitture solu di batterie - hè cresciutu à mezu à u sustegnu di Pechino à l'industria.Tuttavia, a vendita di vitture di passageru in generale hè calata annu per un quartu mese consecutivu in settembre.
A cumpagnia cinese di batterie è vitture elettriche BYD hà duminatu a lista di i più venduti di i veiculi di l'energia in settembre, cuntendu cinque di e 15 vitture più vendute, i dati di l'associazione di vitture di passageru anu dimustratu.

A berlina P7 di Xpeng hà classificatu 10th, mentre chì nimu di i mudelli di Nio hà fattu a lista di i 15 primi.In fattu, Nio ùn hè micca statu nantu à quella lista mensile da maghju, quandu u Nio ES6 hà classificatu 15th.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021
  • Seguici:
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • instagram

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi