head_banner

Quantu intervallu perde una vittura elettrica ogni annu?

Tutti i EV offrenu una multitùdine di misure aduprate per rallentà u prucessu di degradazione di a bateria.Tuttavia, u prucessu hè inevitabbile.
29170642778_c9927dc086_k
Mentre chì i veiculi elettrici sò stati pruvati per avè un costu di pruprietà considerablemente più bassu cumparatu cù i so omologhi ICE, a longevità di a bateria resta un sughjettu ambiguu.Simile à cumu i cunsumatori dumandanu quantu duranu e batterie, i pruduttori spessu interroganu u stessu sughjettu."Ogni batteria si degraderà ogni volta chì a carica è scaricata", u CEO di Atlis Motor Vehicles, Mark Hanchett, hà dettu à InsideEVs.

Essenzialmente, hè inevitabbile chì a vostra bateria di vittura elettrica, o qualsiasi batteria Li-ion ricaricabile, perderà a so capacità chì avia avutu.Tuttavia, u ritmu à quale si degraderà hè a variabile scunnisciuta.Tuttu ciò chì varieghja da i vostri abitudini di carica à a composizione chimica assai di a cellula affetterà u almacenamentu d'energia à longu andà di a vostra batteria EV.

Mentre chì parechji fattori sò in ghjocu, ci sò quattru elementi principali chì aiutanu à a degradazione di e batterie EV.

Carica rapida
A carica rapida ùn hè micca necessariamente causatu a degradazione accelerata di a batteria, ma a carica termica aumentata pò dannà i cumpunenti interni di a cellula di a batteria.U dannu di sti internu di a bateria porta à menu Li-ioni chì ponu trasfiriri da u catodu à l'anodu.In ogni casu, a quantità di degradazione di e batterie face ùn hè micca cusì alta cum'è certi pò pensà.

A principiu di l'ultima decada, u Laboratoriu Naziunale di l'Idaho hà pruvatu quattru Nissan Leafs 2012, duie caricate nantu à un caricatore di casa 3.3kW è l'altri dui rigurosamente caricati in stazioni veloci 50kW DC.Dopu à 40 000 milla, i risultati dimustranu chì quellu incaricatu nantu à DC hà solu trè per centu più degradazione.U 3% rasarà sempre a vostra gamma, ma a temperatura ambientale pareva avè un effettu assai più grande nantu à a capacità generale.

Temperature ambientali
Temperature più fresche ponu rallentà a tarifa di carica di un EV è limità temporaneamente a gamma generale.Temperature cálide pò esse benefica per a carica rapida, ma l'esposizione prolongata à e cundizioni calde pò dannà e cellule.Allora, se u vostru caru hè sedutu fora per longu periudi, hè megliu di lascià in u plug in, perchè puderia utilizà a putenza di a costa per cundizzioni di a bateria.

Chilometru
Cum'è qualsiasi altra batteria di lithium-ion rechargeable, più ciculi di carica, più usu di a cellula.Tesla hà dettu chì u Model S hà da vede una degradazione di circa 5% dopu avè violatu 25,000 miles.Sicondu u graficu, un altru 5% serà persu dopu à circa 125 000 chilometri.Certu, sti numeri sò stati calculati via una deviazione standard, cusì ci sò prubabilmente outliers cù cellule difettose chì ùn sò micca mostrate in u graficu.

U tempu
A cuntrariu di u chilometru, u tempu tipicamente piglia u peghju peghju nantu à e batterie.In u 2016, Mark Larsen hà dettu chì a so Nissan Leaf perderà circa 35% di capacità di a bateria à a fine di un periodu di ottu anni.Mentri stu pircintuali hè altu, hè perchè hè una prima Nissan Leaf, chì hè cunnisciuta à soffre di degradazioni severi.L'opzioni cù batterie rinfriscate in liquidu duveranu avè percentuali assai più bassi di degradazione.

Nota di l'editore: U mo Chevrolet Volt di sei anni mostra sempre chì usa 14.0kWh dopu avè esauritu una batteria piena.14,0 kWh era a so capacità utilizable quandu era novu.

Misure preventive
Per mantene a vostra bateria in a megliu cundizione pussibule per u futuru, hè necessariu di mantene queste cose in mente:

Sè pussibule, pruvate à lascià u vostru EV cunnessu s'ellu hè pusatu per un longu periodu di tempu in i mesi di l'estiu.Se conduce una Nissan Leaf o un altru EV senza batterie rinfriscate in liquidu, pruvate à mantene in una zona ombra in i ghjorni più caldi.
Se u vostru EV hà a funzione equipata, precondizionala 10 minuti prima di guidà in i ghjorni caldi.In questu modu, pudete impedisce a bateria di surriscalda ancu in i ghjorni più caldi di l'estiu.
Cum'è l'esitatu sopra, 50kW DC ùn hè micca cusì dannosu cum'è a maiò parte pensanu, ma s'è vo site in a cità, a carica AC hè più economica è di solitu più còmuda.In più, u studiu sopra citatu ùn hà micca include caricatori 100 o 150kW, chì a maiò parte di i novi EV ponu utilizà.
Evitate di ottene u vostru EV sottu à u 10-20% di a bateria restante.Tutti i EV anu una capacità di bateria utilizable più bassa, ma evitendu di ghjunghje à e zone critiche di a batteria hè una bona pratica.
Se conduce una Tesla, Bolt, o qualsiasi altru EV cun un limitatore di carica manuale, pruvate micca di più di 90% in a guida di ogni ghjornu.
Ci hè qualchì EV da evità?
Quasi ogni EV utilizatu hà una garanzia di a bateria di 8 anni / 100.000 milla chì copre a degradazione se a capacità di a bateria scende sottu à u 70%.Mentre chì questu offre a pace di a mente, hè sempre impurtante di cumprà unu cù abbastanza garanzia lasciata.

Comu regula generale, ogni opzione di chilometru anticu o altu deve esse cunsideratu cun prudenza.A tecnulugia di a bateria dispunibule oghje hè assai più avanzata chè a tecnulugia di una decina d'anni fà, per quessa, hè vitale per pianificà a vostra compra in cunseguenza.Hè megliu spende un pocu di più nantu à un EV utilizatu più novu chè pagà per una riparazione di a bateria fora di garanzia.


Tempu di post: 18-10-2021
  • Seguici:
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • instagram

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi