head_banner

Cumu carricà a vostra vittura elettrica?

Vulete principià ogni ghjornu cù un "tanque pienu"?Caricà ogni notte in casa furnisce tutta a gamma di guida di ogni ghjornu chì u cunduttore mediu hà bisognu.

Pudete carricà aduprendu un socket domesticu regulare di 3 pin, ma un caricatore EV di casa dedicatu hè l'opzione megliu per luntanu.

I caricatori di casa EV dedicati generalmente furniscenu circa 7 kW di putenza.In u cuntrattu, a maiò parte di i fabricatori di veiculi limitanu u currente tiratu da un socket standard domesticu di 3 pin à 10A o menu, chì equivale à un massimu di 2.3kW.

Una persona chì mette un caricatore di muru in un veiculu elettricu

Un caricatore di casa 7kW furnisce dunque circa trè volte più di putenza è hè circa trè volte più veloce di l'usu di una presa domestica.

I caricatori di casa sò ancu assai più sicuri postu chì sò pensati per furnisce quellu livellu di putenza per longu periodi.

L'ingegnere di l'installazione hà verificatu chì i cablaggi di a vostra prupietà è l'unità di cunsumatori sò à u standard necessariu;un caricatore di casa usa ancu sockets di veiculi elettrici dedicati chì sò più robusti è resistenti à u clima cà i sockets domestici 3 pin.

Quantu costa installà un caricatore di vittura elettrica in casa?
U costu tipicu di un puntu di carica di casa hè di circa £ 800.

Sutta u so Schema di Carica di Vehicle Elettricu, OLEV offre attualmente una cuncessione di finu à u 75% di stu costu, limitatu à una cuncessione massima di £ 350.

Se pussede o avete accessu primariu à un EV è parcheghju fora di strada, pudete esse eligibile per una cuncessione finanziata OLEV versu u costu di un puntu di carica di casa.

Puderaghju ancu carica a mo vittura elettrica da una presa ordinaria di 3 pin?
Iè, s'è vo avete u dirittu dritta à fà cusì.Tuttavia, hè megliu aduprà sta opzione cum'è una copia di salvezza piuttostu chè cum'è un metudu di carica regulare.

Questu hè perchè generalmente implica l'esecuzione di un socket 3-pin à 2.3kW, chì hè vicinu à a so putenza massima di 3kW, per ore à tempu, chì mette assai sforzu in un circuitu.

Sarà ancu lento.Per esempiu, a carica di una batteria EV 40kWh abbastanza tipica da zero à 100% duverà più di 17 ore.

A maiò parte di i pruprietarii di EV installanu dunque un caricatore di casa EV dedicatu chì generalmente furnisce trà 3,7 è 7 kW di putenza, riducendu significativamente i tempi di carica cumparatu cù una presa di 3 pin.

Sè mai aduprate una estensione per carricà un EV, duvete assicuratevi chì hè valutatu à 13 amps è cumpletamente sbloccatu per prevene u surriscaldamentu.

Deve cambià a mo tarifa di l'energia in casa se aghju un EV?
Parechji fornitori di l'electricità offrenu tariffi domestici pensati per i pruprietarii di EV, chì generalmente anu tassi di notte più bassi chì beneficianu di carica di notte.

Carica in u locu di travagliu

I punti di ricarica à u travagliu aiutanu à fà e vitture elettriche viabili per i trasportatori chì campanu più luntanu da e so case.

Se u vostru travagliu ùn hà micca installatu un puntu di carica di u veiculu elettricu, puderia prufittà di u Scheme di Carica di u travagliu di u guvernu (WGS).

U WGS hè un schema basatu in voucher chì furnisce una cuntribuzione versu i costi iniziali di l'acquistu è l'installazione di veiculi elettrichi à u valore di £ 300 per socket - finu à un massimu di 20 sockets.

L'impiegatori ponu dumandà i vouchers utilizendu l'applicazione Schema di carica di u situ di travagliu.

I caricatori EV publichi ponu esse truvati in stazioni di serviziu, parcheggi, supermercati, cinema, ancu solu à u latu di a strada.

I caricatori publichi in stazioni di serviziu cumpiendu u rolu di i nostri fronti attuali è sò più adattati per viaghji più longu, cù una unità di carica rapida chì furnisce finu à l'80% di carica in appena 20-30 minuti.

A reta di caricatori publichi cuntinueghja à cresce à un ritmu incredibile.Zap-Map riporta un totale di 31,737 punti di ricarica in 11,377 diverse località in tuttu u paese à u mumentu di a scrittura (maghju 2020).

carica-pubblica-elettrica-car


Tempu di post: 30-Jan-2021
  • Seguici:
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • instagram

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi